Äntligen jullov! :D

Shit vad härligt att man äntligen slipper det där plågeriet med skolan! Asså fine om man typ kan stå upp vid runt 9, men att behöva gå upp klockan halv sju varje morgon, åka buss två timmar om dagen, göra läxor osv, det är inte okej, det är tortyr! Haha men nu ska jag inte bara sitta och klaga ;)

Idag hade vi då avslutning, först samlade i klassrummet och typ pratade, sen var vi i gympasalen och så dansade vissa och så var det någon som sjöng och så spelades det topsboll mellan 9:an och lärarna. Lärarna vann då såklart xD Sen så hade vi samling i klassrummet igen och så fick vi betyg och sånt ^^ Blev inte alls nöjda med mina :/ Och vissa av dom kan man inte förbättra eftersom vi inte kommer ha dom nästa termin.. Kan inte fatta att jag antagligen aldrig mer kommer ha hemkunskap i skolan..? Rät sjukt ändå.

jagBjuder på den här bilden...
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Julia säger:

sv: tack ska du ha :)

2010-12-21 | 23:00:34
Bloggadress: http://kindofjulia.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.