Dålig uppdatering!

Har varit riktigt dålig uppdatering nu i helgen, men har hunnit med och gjort massa saker så ^^

I lördags var jag medMilla och Robin, först så skulle vi åka skriskor, fast det snöade för mycket, sen skulle vi åka snowbord, men det var inte tillräckligt med snö, så vi åkte och hämta playstation 3 hos syster. Sen så spelade vi Guitar hero, och jag ägde (såklart). Efter det så tänkte vi åka skridskor, men isen var för tunn eller så var det tvålagrigt, så vi sket i det och tänkte att vi skulle bowla istället, men personalen hade gått hem tidigare och stängt, så det var bara att vända hemmåt igen.

Idag hade vi dock lite mer tur, så vi ägnande morgonen åt att åka snowbord. Jag tänker inte kommentera om hur det gick för mig!  Sen kom bror hit och så fotade jag Zezzie, hans hund och nu tänkte jag att jag skulle sätta mig ner och läsa en faktiskt riktigt bra bok!

Så ni får ha det gött så får vi se när jag uppdaterar nästa gång ;)

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Julia ♥ säger:

sv; okej, jättefin blogg du har! (:

2010-12-19 | 21:41:05
Bloggadress: http://lillafindus.blogg.se/
Julia ♥ säger:

sv; okej, jättefin blogg du har! (:

2010-12-19 | 21:41:05
Bloggadress: http://lillafindus.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.