Liten Bild och massa text x)

kors

Damn, jag är grymmast på att komma på rubriker! :D Nu är det ialladall bestämt att jag ska till Borås över Nyår. Åker på Torsdag och kommer hem på Söndag. Måste seriöst gå upp typ halv sex på torsdag :( Men det är det värt!

Hade lite tråkigt förrut så passade på att fota lite schackpjäser och lite så. Blev inte supernöjd med resultatet, men är inte på direkt fotohumör så. Kanske blir bättre om jag får beställa en Nikon D90..? Någon som har den/rekomenderar den?

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Adina säger:

Åh! Jag tycker i alla fall att bilden på shackpjäsen var fin :)

2010-12-29 | 20:09:44
Bloggadress: http://adinis.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.