Jay Smith ♥

Halloj allihopa! Har varit ganska kass uppdatering, men har typ läst... och läst... och läst x) Så aa, ni får stå ut, går lixom in i min egna lilla fantasivärld när jag läser :D

Tänkte jag skulle tipsa om denna grymt duktiga (och såklart grymt heta & snygga) sångaren som verkligen har en otroligt grym låt! Många känner igen honom från idol, men hittade på Spotify att han släppt en skiva med sin band Von Benzo. Om du har Spotify kan du lyssna på skivan Här.

Ett av hans framträdanden på idol idag, han är ju omöjligt bra.. jag menar, jag trodde aldrig någonsin att någon skulle kunna få en madonna låt att låta bra..?



Och ja, jag diggar kilten som bara den ;)

.
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
juliaa säger:

Kilten va så het..

Not. xD

Fatta inte riktigt poängen med den.. jag skratta iaf ganska jätte mycket :D

2010-11-20 | 13:20:03
Bloggadress: http://juliiialarsson.blogg.se/
YAOI 8D säger:

oo supersexy!.. XD

2010-11-20 | 15:47:53
Bloggadress: http://slemmigbrud.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.