Fototävling hos Sofia och Karolina

Jag är med och tävlar i Sofias och Karolinas fototävling där man kan vinna ett valfritt close-up filter från tvspelsweb.se! Jag skulle vilja vinna detta closeup-filtret. Klicka här för att anmäla dig!

Blomma
Hade lite svårt att välja, men tillslut blev det dessa färgglada blommorna ;)
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Ellen säger:

det skriker Påsk om denna Bild enligt mej :D

2011-04-20 | 14:15:03
Erika säger:

Denna bilder är helt underbar om du frågar mig! :D Jättebra jobbat med färgerna Nellie älskar det allvarligt talat :o hoppas du vinner tävlingen! :) <3

2011-04-20 | 16:27:24
Rosa säger:

Ellen har helt klart rätt, det s k r i ke r Påsk om denna. :) Du vinner tävlingen. <3

2011-04-21 | 11:55:12

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.