Helgens planer

Äntligen är det snart fredag, härligt! Dock har jag ju varit hemma igår och idag (lite fail att missa bussen två dagar i rad, jag vet) men det har varit slitsamt det med ;) Har ganska så mycket fullt upp i helgen faktiskt, men kommer ha en del luckor till bloggande och så.

Fredag: Första ska jag till skolan, typ bara dötråkiga ämnen hela dagen. Men slutar iallafall tidigt på fredagar, och det är ju alltid någonting. När jag kommer hem ska jag genast sätta mig på cykeln och cykla tre kilometer till ett stall där jag ska fota deras föl + sto! Ska bli grymt kul och jag hoppas på najjsiga bilder. Efter det blir det nog bara lite fredagsmys hemma.

Lördag: Sovmorgon! Och så ska vi nog ut med bilen och cruisa tror jag.. Har inte bestämt om jag ska med eller inte ännu. Ifall jag följer med så kommer jag nog hem ganska sent, så det blir rätt i säng för att orka med söndagen ^^ Om jag inte följer med ska jag nog försöka få tag i någon kompis och kanske gå på bio eller nått (:

Söndag: FOTA HOPPTÄVLING :D haha längtat som bara tusan, är ju jättetaggad nu när jag har en riktig hemsida osv ^^ Ska tydligen vara en väldigt fin bana i Lilla Edet och det är en del starter under dagen, så det kommer nog bli alldeles utmärkt. När jag kommer hem blir det att fixa bilderna och så snabbt som möjligt få upp dom på hemsidan!

Tror jag har glömt att visa er nya bilen. En Buick Electra 67a.  Dålig bild, den är snyggare IRL.
Buick



..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Fantaponnniie säger:

Awesome bil och härlig helg :D lyllos dig som ska fota på tävlingen på söndag ^^ hoppas det blir fint väder :)

2011-04-28 | 15:03:56
Bloggadress: http://Fannystahl.weebly.com
Rosa säger:

Grymt cool bil. ^^

2011-04-28 | 15:05:10
Erika säger:

Låter som en toppen helg :)

2011-04-28 | 15:29:46
Sofi säger:

Härlig bil!

2011-05-02 | 23:47:50
Bloggadress: http://sofihjalmarsson.blogg.se/
♥ fotografi | Linn Westin, gerhard.blogg.se säger:

A-A-awesome. Ge mig bilen? Gratis? -

2011-05-11 | 18:23:00
Bloggadress: http://gerhard.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.