Back from Borås :)

Har haft en otroligt behövlig och rolig semester som jag nu har kommit hem från. Var borta en vecka, men känns som bara några timmar egentligen.. Tiden går fort när man är med en kompis som Milla! :) Vi har blandannat vart och shoppat på torget i Borås, vart i Ullared och sett på bio två gånger. Jag köpte 1 linne, 1 t-shirt, bh & trosor och lite skolsaker. Fick även en jacka och en kofta av Milla (som jag förövrigt älskar). Med mig från Borås fick jag också en typ stukad stortå (skulle sparka min bror på benet men träffa ett bordsben istället) och ett regnbågsfärgat, svullet knä (faila på tåget... för pinsamt för att berätta i detalj).

Jag har sån himlans lust att börja blogga seriöst igen, men känner mig samtidigt lite lätt omotiverad. Men håller just nu på med en ny bloggdesign, vilket brukar hjälpa! :) Kan ju meddela att den kommer bli typ rowsa ;)
Blomma
I brist på annat blir det en liten blombild!

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.