Godmorgon :'3

travHalloj, då vare lördag igen då! Och inte nog med det så är det ju sportlov nu te veckan, så det känns otroligt skönt ^^ Såg att uppdateringen har varit otroligt seg på  sistonde, så nu får jag faktiskt skärpa mig lite, hehe. Ska försöka fota mycket nu under lovet också, så jag slipper visa mina gamla bilder.

Under lovet blir det nog Borås tror jag, eller hoppas iallafall ^^ Isf åker jag nog på tisdag och kommer hem på fredag, så det kan nog bli nice! Annars blir det väll mest att sitta hemma...
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
TILDA säger:

fin design!:)

2011-02-19 | 11:01:48
Bloggadress: http://ttildaes.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.