Mot trafikskolan! =)

Idag bär det av till trafikskolan. Ska gå på sån där handledarkurs med pappa, så att jag får börja övningsköra sen, hehe =) För det har jag självklart inte gjort förrut ;)

Sen blir det att fota slut på batteriet på kameran så att den är fulladdad. står och väger mellan om jag ska fota utställning eller om jag ska fota hopptävling... Svårt beslut, men det beror sig nog lite på vädret och så! :)

lala
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt säger:

Intresserad av att få ett helt inlägg som handlar om dig i min blogg?

Kika in i min blogg då för att se hur du ska göra!

2011-07-15 | 09:31:57
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/
Linnea Rennekamp säger:

Lycka till ;)

2011-07-18 | 21:33:48
Bloggadress: http://erne.blogg.se/
Ida säger:

Vad heter text stilen du har på ditt namn på vattenstämpeln? :D Jätte bra blogg förresten! :)

2011-09-11 | 13:07:01
Bloggadress: http://idahsfoto.blogg.se/
Linnea säger:

Kul hoppas att det går bra :) Du tar väldigt fina bilder :)

2011-11-02 | 16:07:16

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.