Tatuering!

Har fått en sån himla lust på att skaffa tatuering, en drake som ska sitta högst upp på ryggen, vid skulderbladen typ. Dock ska jag nog vänta ett par år tills jag är 18, även om jag inte tror att mamma och pappa skulle ha någonting emot det. Men det känns ändå som ett stort beslut att skaffa en, det är en bild som ska sitta på dig under hela livet, och därför behövs det tänkas igenom ordentligt. 

Men sen är det ju så att många har fördommar mot det, vilket jag har svårt att förstå. När en kompis till mig skaffade tatuering blev det enormt prat om detta, och det mesta av det var inte positivt.
"Hur kan hon förstöra sig själv på det viset?" var en av dom många åsikterna jag hörde. Jag förstår inte hur hon kan ha förstört sig själv, jag menar, hoin tatuerade in någonting som betyder någonting så enormt för henne att hon ville spara det som ett slags minne under hela sitt liv. Inget fel med det enligt mig.

Jag själv tycker det bara är snyggt med tatueringar, när dom sitter på rätt ställe. Jag skulle själv aldrig kunna tatuera mig på tex halsen där det syns väldigt mycket, men det är någonting jag anser är upp till var och en.

Vad tycker du om tatueringar? Någonting du själv skulle kunna skaffa?

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.