Mina djur!

Fick ett önskeinlägg om att jag skulle presentera mina djur ;)

NELLI
Nelli äger jag tillsammans med övriga i familjen. Hon föddes 12 April 2002, och är alltså just nu 9 år gammal. Hon är en blandras mellan Schäfer och Grönlandshund, men har mest schäfer i sig. Hon är otroligt envis av sig och vet vad hon vill.

Nerlli1

DORIS
Doris är helt och hållet min hund! Hon är född den 23 mars 2007 och är nu 4 år gammal. Hon är en blandras mellan Schäfer och Border colle, och hon ser i stort sett ut som en schäfer, men har fått personligheten efter en border collie. Är väldigt sprallig och pigg av sig och kräver mycket motion och uppmärksamhet. Gillar agility!

Doris1

Rosalie
Min första egna kanin! Fick henne i slutet av Juni 2010, och är lite osäker på när hon är född. Hon har dvärgvädur i sig, men andra rasen är jag fortfarande osäker på, men tydligen skulle det vara gotlandskanin i henne!
Hon är väldigt envis av sig och gillar inte att bli upplyft, men när man väl har henne i famnen är hon supersnäll och gosig!

peral

Eragon
Mitt nyaste djur! En kanin som är född 20 mars och han kom till mig i slutet av maj.
En nyfiken och ännu ganska skygg kille, men när man väll har han uppe i famnen är han jättegosig!

z4

Sen äger jag också två katter, Sune och Nisse!

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Julia (fotoblogg) säger:

sv: tack! :) oh va snygg bloggdesign du har ;)

2011-06-17 | 21:31:12
Bloggadress: http://kindofjulia.blogg.se/
Yasmine säger:

Men...vad är Eragon för ras(er)? Löwen/hermelin gissar den oerfarna kaningissaren :)

2011-06-18 | 18:53:41
Bloggadress: http://inzoomat.blogg.se/
sara säger:

5st veckans blogg vinnare är nu utvalda, gå in och kolla om det var du som vann ;)

2011-06-18 | 19:10:51
Bloggadress: http://zaraheriiksson.blogg.se/
Klara säger:

jättehärlig design! :) älskar verkligen headern.

2011-06-19 | 15:39:14
Bloggadress: http://colorofthesky.blogg.se/
adelle säger:

Super fin blogg! Kram på dig! :)

2011-06-19 | 22:53:12
Bloggadress: http://adelleslife.blogg.se/
yasmine säger:

ok, det är vår också, men de var ju inte särskilt lika^^, förutom att de båda är söta då:)

2011-06-20 | 17:58:24
Bloggadress: http://inzoomat.blogg.se/
Maja Kuoppala [F O T O] säger:

Meen ooh så söt eran hund Doris var, dog lite smått! :)

2011-06-28 | 10:10:03
Bloggadress: http://cameralife.webblogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.