Monday Morning

Då vare måndag igen då! Tre dagar kvar i skolan och sen är man fri!
Och dessa tre dagarna är ju såååå roliga... städa och dra hem massa böcker och sånt.. Och så får man betyg som avslöjar hur mycket man har failat under dessa tre åren, kan det bli bättre? ;)

Men jag är faktiskt solt över mig själv nu det sista halvåret, har dragit upp mig något så enormt känns det som, och jag har kommit in preminilärt på det gymnasiet som jag ville, så jag har väll egentligen inte någonting att klaga om ^^

Aja, nu ska jag bege mig till köket och se om jag kan få tag i nått kaffe, ett måste för att orka gå till skolan :D

Tyckte låten passade =D

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.