Fallen Ängel!

Tänkte tipsa om en grymt bra bok, nämligen Fallen Ängel! Läste den förstaFallen Ängel
 gången för några veckor sen, och måste erkänna att den har blivit mycket
läst även efter det. 

Den handlar om Nora som går i gymnasiet och som plötsligt placeras bredvid den där nya killen Patch istället för bredvid sin bästis. Hon kan inte tänka sig sämre scenario. Patch verkar så nedlåtande och elak och nog är han ganska vass mot henne. Samtidigt flirtar han med henne på något konstigt motsägelsefullt sätt. Som om det inte var nog med det här måste Nora göra ett grupparbete med honom. Hatet mot Patch förbyts snart i attraktion. Hon kan snart inte tänka på annat än vem han egentligen är, var han är, varför han är som han är, och hur det kommer sig att han vet så skumma saker om henne.

Dom som gillar Twilight kommer nog gilla denna boken, går lite i samma stil ;) Men denna är grymt mycket bättre! :D

Finns även en fortsättning på denna som jag planerar att beställa hem om några veckor när jag får pengar igen ;)

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.