Tisdag!

Erkänn, jag är väldigt fantasifull när det gäller rubriker.. xD
Men iaf, då börjar även tisdag lida mot sitt slut. Dom har börjat hugga skogen som är brevid vårt hus *snyft* Den skogen innehåller många underbara minnen, så det känns liiite tungt att den ska försvinna nu, men iof kommer det dels bli bättre ljus som gör att det kommer bli bättre att fota och dels ska jag ju ändå snart flytta är det tänkt, men men!

Dagen blev som jag förutspådde imorse väldigt seg, men det är ändå gött att det bara är tre dagar kvar nu!
När jag kom hem så gick jag på långpromenad med hundarna och sen har jag grejjat med Ninis! Känns så himla skönt nu när man hinner fixa allt man ska hunnit o fixa eftersom dagarna bara bli längre och längre. Sen är det ju en fördel att man inte fryser så fort man går utanför dörren.

Imorgon slutar jag tidigt och kommer då försöka att fota, var ju meningen att jag skulle gjort det idag, men mitt underbara kamerabatteri dog, så det ska sättas på laddning snart!

Horsie

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Lisa säger:

Vilken sööt häst! Du är väldigt duktig på att fota! :)

2011-03-24 | 17:07:48
Rosa säger:

Sicken sötnöt. :>

2011-03-25 | 19:51:31
Awi säger:

vacker och söt häst

2011-03-26 | 12:11:36
Ella säger:

Vacker häst!^^

2011-03-27 | 09:08:42
Bloggadress: http://ellafm.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.