Veckan!

Såhär ser min vecka ut på ett ungefär

MÅNDAG: Först blir det skolan då såklart. Sen så blir det att fixa kaninerna, redigera bilder m.m på eftermiddagen. Nelli ska även opereras så blir väll ganska mycket kel och så med henne när hon kommit hem =D

TISDAG: Ingen skola för min del ^^ Blir nog mycket städande, kaninmys och ska passa Nelli också.

ONSDAG: Skolan, städa kaninernas burar och fota massor! =D Eventuellt packa.

Torsdag: LEDIG! Åker kanske ner till Borås, antingen på torsdag eller fredag. Om jag inte åker ner ska jag packa, fixa med kaniner och kanske åka och shoppa lite ^^

FREDAG: Borås! Kanske ska te borås ridhus och fota lite dressyr ^^ kommer dock inte sälja bilder därifrån, utan kommer bara vara där för att träna mig lite på just dressyr.

LÖRDAG: Vi ska te varberg och vandra omkring! :D Kommer ha med mig kameran =)

SÖNDAG: Kanske ska hem till Bullaren igen, lite obstämt. Annars vet jag inte vad som händer.

Doris
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.