Har man tråkigt så har man...

Brukar du sjunga i duschen? Hehe Jodå, d händer :)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Ridning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nepp
Vad är viktigast för dig? Att må bra o nå mina mål.
Laddar du hem musik och film från Internet? Självklart inte, d e ju olagligt? ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Förmodligen lyckas göra slut på dom inom ett halvår...
Vad är det bästa med julafton? Att hela familjen samlas <3 Eller presenterna ;D
Tänker du mycket på ditt utseende? njae typ inte :)
Vad får dig att slappna av? Att läsa en bok.
Är du skyldig någon pengar? Inte vad jag kan minnas
Är du mörkrädd? Du anar inte hur mycket.
Vilken färg är snyggast? Rosa <3
Tycker du matte är svårt? Njae, ibland :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Har inte ens fattat vad märkeskläder är...
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar :D
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 9 - 10 typ :)
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Min fjärrkontroll till tvn.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Absolut inte. Det är upp till var och en ifall dom vill röka.
Har du piercing? Jao, i öronen :)
Bråkar du och dina syskon ofta? Nope, typ aldrig längre, men alla mina syskon har ju flyttat ut så träffar dom inte lika ofta längre :)
Läser du ofta böcker? Ja
Vad föredrar du för sorts filmer? Dom flesta, dock inte tecknat..
Vad slösar du mest pengar på? elektronikprylar
Vill du gifta dig? -nej :)
Vill du ha barn? Nej
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Grey´s Anatomy
Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Danmark, Grekland, Frankrike, Tysklan, Belgien, Holland.
Vilka husdjur har du haft innan? Kanin, katt & hund.
Solar du ofta? Haha aldrig :D
Är du bra på att laga mat? duger..
Var badar du helst? Bullarsjön <3
Vad dricker du för alkohol? Allt utom whiskey :)
Vad använder du för droger? Inga
Vilka djur är du mest rädd för? Räknas spindel eller orm till djur?
Vad tycker du om monarkin? Borde försvinna.. kostar bara pengar.
Vilka språk kan du? svenska, engelska & typ lite spanska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Inte direkt allvarligt :)
Vilken kändis är hetast? Johnny Depp <3
Gillar du att dansa? bara när jag är alone :)
Vad har du för klädstil? Ingen speciell...
Är du flygrädd? Njae, men tycker det är obehagligt vid landning osv.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra.
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass? Twister (gamla sorten såklart)
Tror du på ett liv efter döden? Nope
Vilket kaffe dricker du helst? Zoega :)
Vilket mobilmärke föredrar du? ZTE <3
Vill du gå ner i vikt? ja, typ 10 kilo vore perfa
Vad har du för personlighet? Öhm... Jag är lite konstig typ..
Har du varit deprimerad? Jodå!
Tycker du om sushi? Aldrig smakat...
Tror du på livslång kärlek? Njae... eller jo :)
Vad äter du helst när du ser på film? Frukt! typ vattenmelon och ananas!
Lever dina föräldrar tillsammans? Jadå!
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Hm... Jodå, kanske!
Har du tandläkarskräck? Nej :D 
Har du någon gång haft självmordstankar? Haha vem har inte? :O
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kväll och nattmänniska.
Vilken hårfärg har du naturellt? Mörkblond (den jag har nu typ)
Biter du på naglarna? Nej
Är du beroende av något? Lots of things ;D
Hur ofta motionerar du? Alldeles för sällan...
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.