Otur med västtrafik?

Andra dagen i rad som det blev problem med att komma till skolan pga västtrafik, men denna gången kom jag iaf fram till skolan, vilket jag inte gjorde igår då tåget blev inställt och det inte kom några ersättningsbussar. Eller jo, dom kom, men dom stannade inte och plockade upp oss eftersom dom redan var fulla.

Idag började bussen som jag åker med till tåget på morgonen krångla och tillslut fick vi stanna. Turligt nog kom det snabbt en extrabuss som vi bytte till så vi hann tack och lov med tåget. Hört med dom som har åkt tåget under ett par år, och dom säger att när snön kommer så blir tåget inställt en hel del gånger, ibland upp till två - tre gånger i veckan, och det är extremt sällan vi får extrabussar, utan vi får helt enkelt åka hem igen. Kommer missa sjukt mycket om detta händer, men mamma skulle ringa och skälla ut västtrafik, så man får väll hoppas dom fixar det!
vast
vast












..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Julia K (TEAMRYTTARNA) säger:

Vilken fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2011-11-25 | 14:47:42
Bloggadress: http://teamryttarna.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.