Skitsnack!

Jag är så otroligt trött på skitsnack, att folk helt enkelt inte kan sluta att snacka skit om folk bara för att dom just då inte råkar vara där. Hur ofta får man inte göra om saker som folk påstår att jag har gjort men som inte stämmer?
Jag själv får alltid panik vid sådana tillfällen, jag menar, här står kanske för mig en något okänd människa och säger att jag är på ett visst sätt för att andra folk har sagt så. Det är sjukt hur man kan dömma en person baserat på snack från andra människor. Alla har sina fel och brister och det är helt enkelt någonting vi får acceptera!

Men självklart kan jag inte skylla ifrån mig helt, självklart har även jag snackat skit om folk och jag har säkerligen sårat en hel del också, men jag har växt upp nu. Jag vet nu att det bara är omoget och helt enkelt inte okej. Har jag problem med någon håller jag helt enkelt tyst om det, för ingen förtjänar att känna den osäkerheten som man känner när folk fryser en ute pågrund av rykten eller annat.

"Lita inte på någon, för den litar även på någon annan"
Det citatet är helt rätt, jag har lärt mig att det faktiskt inte går att lita på någon, för det kommer alltid ut till alla andra senare, och när det väl kommer ut är det säkerligen värre berättat än det var från början. Dom enda man egentligen kan lita på är familjen, så ta vara på den, för den kommer alltid finnas kvar, hur många misstag du än gör.

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Tufwa säger:

Enormt fin blogg, håller med om vad du skriver :)

Besök & komentera gärna min blogg <3

2011-11-22 | 15:48:21
Bloggadress: http://Tufwa.devote.se
julia säger:

ver hur det känns ♥

2011-11-22 | 15:59:20
Bloggadress: http://juliiialarsson.blogg.se/
Rebecka - fotoblogg säger:

Sv: Åh, tack, gud vad glad jag blir! :')

2011-11-22 | 17:25:46
Bloggadress: http://rebeckasfoto.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.