Statistiken går uppåt!

Kul att statistiken bara blir bättre och bättre, verkar löna sig att uppdatera mer känner jag :)
I övrigt är jag väldigt pigg idag, klockan ringde tjugo över fem och för första gången på extremt länge gick jag faktiskt upp och gjorde iordning mig vid den tiden. Blev att jag åkte till skolan iallafall, orkar inte vara ensam hemma och det är ju inte dirket så att jag kommer dö eller smitta någon med huvudvärk, så vi satsar på att klara hela skoldagen nudå.

Efter skolan är planerna att dra till simhuset och simma en timme. Känner att jag måste få igång min träning igen, ska ju faktiskt upp till fjällen den nionde januari och åka snowboard, och har jag inga benmuskler då kommer jag dö av träningsvärk. Men har ju ca en och en halv månad på mig, så det känns inte så omöjligt att bli någorlunda tränad tills dess.

Börjar inte förrän tio över tio idag, så nu tänkte jag kika på ett par avsnitt av anitngen The vampire Diaries eller Supernatural... Svårt val, haha! :) 

ris
Gammal bild - Ny redigering
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.