Äntligen klar!

Nu, ca nio timmar efter att jag började, är äntligen hemsidan klar! Eller har lite småfix kvar! Tillexempel är jag inte helt klar med portfolion ännu :)
Har dock bara kunnat kolla hur kodningen ser ut i explorer och firefox, men hoppas den ser bra ut i dom övriga också, annars får ni väldigt gärna säga till! :)

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL HEMSIDAN! :D

Hemsidan
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Sanna säger:

Älskar verkligen din hemsida !! Har du kodat allt själv eller ?

2012-01-06 | 00:53:29

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.