Working

Working 1Working 2Working 3Sitter just nu och jobbar på min nya design till hemsidan! Blir faktiskt sjukt nöjd med den, än av dom bästa jag gjort, om jag får säga det själv! :) Jag hoppas jag hinner bli klar idag, men det tvivlar jag på.  Sitter även och larvar mig med kameran och lyssnar på awesome musik som ni kan se, haha! =D
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Ida säger:

Halloj, vad heter din hemsida? :D

2011-10-31 | 09:50:39
Bloggadress: http://idahsfoto.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.