A totally normal morning.

Godmorgon :)
Satt och jobbade på min vetenskapliga rapport och lyssnade på lite awesome musik, och så kom jag att tänka att jag faktiskt inte uppdaterat bloggen den senaste tiden. Så tänkte bara sticka in huvudet här och ge lite update vad som händer i livet!

Well, mest är det ju skola som händer. Innan sportlovet har vi tre prov och en inlämning, och om man då ska referera bak till mitt mål med 2012, att få C i alla ämnen, så blir det en heeel del plugg nu! Satt hela dagen igår med vetenskapliga rapporten och spansan tillexempel :)

I veckan som kommer blir det skola fram till onsdag eftermiddag då jag åker till Borås <3
Sen kommer jag vara där hela torsdagen och sen åker jag hem på fredag morgon, direkt till skolan! Så det kommer bli awesome! :) Sen tänkte jag även försöka övertala Camilla till  en tjejhelg i Paris! Fuck vad kul det hade vart!

Så är det några av mina kompisar som läser det här och är sugna på Paris så äre bara o höra av er!


Bästa låt! :D
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
julia larsson ♦ säger:

ja kan följa med i din resväSKA :D

2012-01-29 | 17:18:41
Bloggadress: http://juliiialarsson.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.