Underworld - The Awekening

Kollade lite på IMDB och hittade en intressant och förhoppnignsvis bra film som släpps i Januari. Är inte säker på att den kommer visas på bio här i Sverige dock, men hoppas!

UNDERWORLD - THE AWAKENING
"När mänskligheten börjar upptäcka förekomsten av Vampyr och Lycan klaner, startar ett krig för att utrota båda arterna. Vampyren Selene leder kampen mot mänskligheten."

The Awekening är den fjärde filmen i serien Underworld. Serien började med Underworld som kom ut 2003, sen kom Underworld Evelution ut 2006 och trean Underworld the rise of the lycans kom ut 2009. Alla är grymt bra och kan rekomenderas!

EDIT: Filmer kommer har biopremiär i Sverige den 16 mars 2012 :)
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Agnes säger:

Du verkar som en tjej med bra film smak :) Du verkar gilla Johnny Depp? Jag älskar honom och hans filmer! :D

2012-01-06 | 15:15:27
Bloggadress: http://missagnescecilias.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.