Redigering Före & Efter

EFTER                                                                               FÖRE
reDetta har jag gjort
- Beskärt
- Klonat bort störande saker
- Ändrat kontrast & Brightness
- Ändrat Levels
Blev inte riktigt nöjd med bakgrunden på denna, man ser tyvärr tydligt att den är redigerad, men gillar ändå efter bilden bättre än före bilder.

EFTER                                                                                FÖRE
rt
Detta har jag gjort
- Beskärt
- Klonat bort störande saker
- Lagt på skärpa.
- Ändrat kontrast & Brightness
Blev även med den här inte riktigt nöjd med bakgrunden, man kan på flera ställen se att jag slarvat väldigt mycket, och jag har Även vid manen har jag failat stort, men som den andra redigeringen gillar jag ändå efterbilden mycket mer!
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Ellen (alatariel) säger:

Wow, snyggt! :D

2012-08-04 | 17:28:06
Bloggadress: http://alatariel.papper.fi

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.