Varför jag inte svarar på kommentarer direkt i bloggen..

Fick en fråga varför jag inte svarar på kommentarer direkt i bloggen, alltså via "svars-funktionen", och anledningen är helt enkelt att jag inte fått nya utseendet ännu, utan jag är fast med det gamla :(
Sjukt irriterande eftersom alla jag känner + alla mina små testbloggar har fått det. Förstör mycket för mig som säljer bloggdesign också eftersom jag inte haft chans att lära mig allt om den nya kodningen ännu.

Tycker dock det är konstigt eftersom Blogg.se gick efter hur mycket statistik man hade, och på mina småbloggar har jag typ 1 - 3 unika besökare per dag medans jag på den här har mellan 40 - 70. Men det har väl hänt något på vägen som har gjort att dom glömt mig, och att få det nu under semestertid kan jag ju bara drömma om, så får nog dras med detta gamla en stund til!

Någon mer än jag som fortfarande har kvar gamla?

yu
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Jessika säger:

Svar: Tack! :) Dina bilder är också jättefina!

Jag har hört tävlingsarrangörer som gjort så innan... grejen är att de har ingen som helst rätt till att skicka iväg någon som fotar, ÄVEN om man har tänkt sälja bilderna. En tävling är en officiell händelse och vem som helst får lov att fotografera. Det är fotografen som har alla rättigheterna till sina bilder och vill man sälja dem så är det fritt fram. Usch jag tycker att det är dålig stil av dem att hitta på egna regler... När jag själv tävlar så tycker jag ju bara att det är roligare ju fler som fotar, för då får man lite mer att välja på! Jaja, tack för att du varnade mig i alla fall! :) Jag ska leta rätt på den där lagtexten och trycka upp under näsan på dem om de säger något! ;)

2012-07-28 | 17:00:49
Bloggadress: http://www.ridliv.blogspot.com
Jessika säger:

Här hittade jag en sida där det beskrivs jättebra, och hänvisas till lagen också! :) http://www.fotosidan.se/cldoc/vad-far-man-fotografera.htm



De skulle alltså kunna förbjuda fotografering men i så fall skulle det stå tydligt skyltat och INGEN skulle ju ha fått fotografera förutom "den riktiga" fotografen i så fall. Så, fel av dem! :) Men det är väldigt tråkigt när det blir så... man får ju ingen lust att åka dit och fota igen, direkt! :(

2012-07-28 | 17:38:59
Bloggadress: http://www.ridliv.blogspot.com

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.