Inget internet

Idag på förmiddagen skulle vi vara strömlösa i tre timmar, helt okej lixom. Men när strömmen väl kommer tillbaka visar det sig att internet inte fungerar (är något fel på vårat modem, den slutar funka varje gång den stängs av ) och den funkar inte ännu heller utan får nu skriva från mobilen - gissa om jag haft en rolig dag eller? Har ju vart hemma hela dagen eftersom vi var lediga. Fick mycket tid utomhus med djuren iallafall!

I övrigt står jag med det stora valet på fredag - ska jag ut på fest eller stanna hemma o åka och fotagrafera hästar på lördag? Tror nog på det sistnämnda faktiskt... ska kolla lite väder och så innan jag bestämmer mig.

ska försöka uppdatera så mycket jag kan med tanke på mitt försvunna internet ;)

GHpp
Slänger upp en bild från en hopptävling förra året :)
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.