Dagen!

Då lider ännu en dag mot sitt slut!
Har hunnit med mycket under dom senaste timmarna, efter skolan (därifrån jag sprang iväg lite tidigare för att hinna med tidiga tåget hem till Hällevadsholm). Väl där satte jag igång och började storstädning av min lägenhet innan mamma ringde och sa att hon var där och att vi skulle åka hem.

Väl hemma blev det först ett litet agilitypass med Doris, skulle egentligen ha tagit lite bilder med det blåste så mycket så blev inga särskilt bra. Sen har jag fixat och donat med  kaninerna och tänkte snart dra ut på en liten promenad och rensa tankarna. Kan behövas sådär i slutet av dagen!

Har ni haft en bra dag? :)

lala

12
Sitter och håller mig för gapskratt på sista bilden.. haha satt och pratade med Jacob via skype samtidigt och han kan ju vara lite rolig ibland ;)
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.