Designpyssel

Har suttit nu under kvällen och pysslat lite med dels min egen och dels en annan bloggdesign! :)
På min fixade jag äntligen kommentarerna, har sett fruktansvärt ut sen jag bytte designen så det här behövdes verkligen. Har alltså ändrat själva utseendet på kommentarerna och sen har jag även lagt till en "innan du kommenterar". Så nu får ni kommentera ordentligt!
 
Designen jag har gjort var åt www.horsehead.blogg.se. Blev en ganska enkel, men enligt mig ganska snygg design! Lite småfix kvar på den, men inte överdrivet mycket! :)
 
Oh juste, då och då får jag lite frågor om jag kan hjälpa till med kodning, så funderade på om jag skulle börja skriva inlägg med tips och hjälp om just kodning? För hinner inte sitta och hjälpa enskilda personer tyvärr :(
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Ellen (alatariel) säger:

Fint! :)

2012-10-21 | 14:54:39
Bloggadress: http://alatariel.papper.fi
ANNA säger:

Ja! Det tycker jag verkligen! :)

Svar: Vad bra! Första delen av kodningshjälp kommer komma upp inom dom närmsta dagarna om du skulle vara intresserad! :)
Natali Andreasson

2012-12-08 | 09:19:27
Bloggadress: http://annacbilder.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.