Skönhetsprodukter från Budapest

Även om det inte blev supermycket shopping i Budapest hittad jag och syrran en butik där dom säljde produkter som var baserat från döda havet. Först köpte vi ett nagelsett, med en fil som gör naglarna väldigt skinande och lena. Mycket bättre än att behöva lägga på nagellack fulla med kemikalier. Man fick även med en nagelolja som jag redan nu märker gör väldigt gött vid mina nagelband som annars är otroligt torra och såriga.
 
Fick även köpt en ansiktsmask och bodylotion. Ansiktsmasken är egentligen lera från döda havet och motverkar dels orenheter i hyn och dels tonar ner det röda i ansiktet, något jag behöver då rött ansikte är något som går i släkten så att säga. Jag har inte riktigt hunnit testa ansiktsmasken då det tar några veckor att se resultat, men hoppas att den funkar! Det bästa med masken är att man tar bort den med en magnet, med andra ord slipper man att hålla på att kleta med fingrar och vatten, den går superlätt att få bort genom att bara dra magneten inlindad i papper längst med huden!
 
Jag har sett det här företaget i flera olika storstäder utomlands, och dom produkter jag har testat tidigare funkar verkligen! Dock så är även priset högre, nagelsetet kostade runt 300 kronor och ansiktsmasken runt 1200 kronor, men jag tycker det är värt priset! Så om ni är utomlands tycker jag absolut ni ska testa Seacret's produkter. Dom har även en hemsida, www.seacret.com.
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.