Tisdag!

Tjoo :D  Tänkte bara uppdatera lite snabbt, har sjukt mycket att fixa med så vänta er inte en alltför stor uppdatering. Dagen har tillbringats med att se på film, läsa och lyssna på shebang ^^ Ikväll ska jag te Hällevadsholm och lämna tillbaka filmer + träffa en kompis, trevligt! :D Innan dess ska jag nog bara vara ute och njuta av värmen :D

Fick btw ett brev från plusgymnasiet om att jag skulle gå på något uppstartarmöte... Betyder det att jag kommit in eller är det jag som är efterbliven? ;)  Lär väll märka om ett tag. Mötet skulle iaf vara 9 maj, på en måndag tack och lov.


Mammas spetsgardin.. :) Tycker ljuset var så härligt !Spets

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Linnéa Lindström säger:

Haha, jag vet inte riktigt om det betyder att du har kommit in på gymnasiet men du får väl se :D

Vilken fin bild :) Dock kunde du ha haft lite bättre skärpa (:

2011-04-19 | 19:31:08
Bloggadress: http://elektrolover.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.