Min kamera

KAMERAHUS
• Nikon D7000
• Nikon D3000 - reservhus
 
OBJEKTIV
•  AF-S DX 18-105/3.5-5.6 G ED VR
• Nikon Nikkor 70-300mm F/4.5-5.6 AF-S
• Nikon AF-S DX NIKKOR 35mm F/1.8g
• Nikon Nikkor AF 501.8 D
 
ÖVRIG UTRUSTNING
• Uv-filer
• trebensstativ
• Fjärrutlösare -  till D3000
• Väska (Plats för kamerahus & 2 objektiv + småsaker)
• 4 Minneskort (2x1 gb, 2 gb  & 8 gb)
• Rengörningset
• Extrabatteri till D3000
• Närbildsfilterset 52mm (+1. +2, +4, +10)
• Step Down Ring 67mm - 52 mm
• Reflexskärm 110cm 5-1
 
KOMMANDE INKÖP
• Extrabatteri till D7000
• Batterigrepp
• Gråfilter






..............................................................................................................................................................................................................................
Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.