Nyårsafton

Ja, då var det väll nyårsafton då antar jag. Har precis suttit och gått igenom bloggens arkiv, så imorgon kommer ni få en sammanfattning av 2011, den är uppdelad i fyra delar, så det kommer en del lite titt som tätt :)

Helt sjukt vad det här året har gått fort, det är ett år med både tårar och skratt. Jag har dock lovat mig själv en sak till 2012, att aldrig ge upp så som jag gjorde under 2011. Att alltid fortsätta kämpa mot mitt mål även ifall  alla andra snackar skit, för folk kommer prata vare sig du gör nått bra eller dåligt. Men J´jag vet vad jag vill ha, och jag vill ha det nu.

Hoppas ni kommer få ett lika bra 2012 som jag vet att jag kommer få!

MEMin nyår kommer iallafall tillbringas hemma med mamma och pappa. Vi ska laga go middag och bara vara. Vet att dom flesta kommer dra ut och supa hela natten men känner mig inte på humör för sånt, vill mest bara sova om jag ska vara ärlig :*

me
Ohyes, I like Myself ;)
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.