Godnatt!

Nu ska jag äntligen ta och gå och lägga mig ^^ Haha Ia satte mig på slavarbete att lägga in en ny design till henne, och hon gick och la sig för typ en timme sen, snällt eller? Haha aja, nu har jag nästan topptrimmat hennes blogg, eller ah, så gott jag kunnat med hennes konstiga instruktioner, haha nerrå.  Fixade ju till och med bloglovin åt henne, så hoppas hon blev nöjd. ^^

Visste ni att jag faktiskt gör gratis bloggdesigner när jag har tid och lust? ;) Vid intresse är det bara att skicka iväg en kommentar eller adda [email protected]

SofiaMenyn kommer bli snyggare sedan när hon får fyllt på lite, bloggen är ju trots allt bara några timmar gammal. Det är ia som fotat bilderna btw ^^ Var faktiskt kul att få jobba med rosa för en gångs skull... :O

BESÖK SOFIAS BLOGG HÄR!
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Malin säger:

Hej! Jag skulle bli JÄTTE glad ifall du skulle kunan göra en bloggdesign till mig! :)

2011-02-18 | 17:37:22
Bloggadress: http://malinjenny.blogg.se/
Cassandra säger:

Jag behöver verkligen en design, du gör helt underbara, jag skulle bli enormt glad om du skulle kunna göra en bloggdesign till mig! :) Har följt din blogg nu ett tag också, ska bli bättre på att kommentera! Har tänkt på det ett tag nu :D

2011-05-31 | 14:23:14
Bloggadress: http://soldottern.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.