Min Kamerautrustning!

Bilder på utrustningen är på G.

Min kamera

Jag fotar med en Nikon D3000. Jag köpte den i Januari 2010 och har sen dess aldrig ångrat detta. Är otroligt nöjd med den,självklart saknar den en del funktioner eftersom det trots allt är en nybörjarkamera, men den duger alldeles utmärkt.

Mina objektiv

Nikkor 18-105mm F/3.5.5.6
Detta objektivet var det som följde med när jag köpte kameran. En bra allroundobjektiv som jag för det mesta använder till porträtt, landskap och naturbilder.

Nikkor 70-300mm F/4.5-5.6
Köpte detta objektivet i Augusti 2010. Jag är väldigt nöjd med det, det är snabb autofokus och det blir bra bilder. Används mest till hästsportfoto och djurfoto i allmänhet.

övrig utrustning
Fjärrutlösare, Stativ, uv-filter, rengörningset m.m

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.