Äntligen kan jag blogga igen!

Mitt internet var typ helt borta igår, så de blev tyvärr ingen bloggning, men idag så!
Igår hade jag då nationellt prov i matte, gick såklart asbra (eller kanske inte), men jag hoppas iallafall på ett G vilket jag även tror att jag kommer nå upp till, ska i vilket fall bli väldigt spännande att se.

Idag lyckades jag självklart att missa bussen, inte första gången det händer och det kommer säkerligen inte bli den sista. Men jag får nu tid att plugga, vilket är någonting jag verkligen behöver. Känns som jag ligger i exakt alla ämnen, och jag orkar bara inte ta igen det. Så skönt att det bara är ca 1 månad kvar nu, känns dock rätt sjukt att jag faktiskt inte ens behöver gå i skola längre... Självklart kommer jag ju såklart det, men ändå ;)

Fick en fråga förrut om jag även kommer ändra bloggdesignen efter att jag är klar med hemsidan, och svaret är JA! :D  Och eftersom jag blev väldigt nöjd med hemsidedesignen kommer bloggdesignen att gå i samma stil.


Här ser ni två bilder på mig igår när jag och en kompis, Madeleine var nere vid stranden efter skolan ^^ Det var faktiskt varmt i vattnet ;O Bilderna är tagna med min mobil, just so you know :D

Stranden





..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
lollo säger:

fina bilder !

2011-05-12 | 18:39:44

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.