Ursäkta för dålig uppdatering..

...men haft seriöst fullt upp hela helgen!

Igår var vi och såg när syster tävlade i ostronöppning, hon var grym och hamnade på en andra plats, bara 4 sekunder efter vinnaren. Sen såg jag såklart på eurovision, ERIC SAADE ÄGDE! Damn, sverige kanske inte har så dålig musiksmak... :D

Idag har jag suttit barnvakt hela dagen och så planerat en grejj.. som inte ni vet vad det är ännu ;) Haha jo, Milla & Julius vet, men no one else :D

Imorrn är det skola, så blir nog ingen uppdatering förrän imorrn kväll.

LalaMin underbara syster :D
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Fanny säger:

Ni är lika! Fotade du något på tävlingen? :)

2011-05-16 | 19:29:53
Suzze säger:

Blev nyfiken på vad du planerar då ;)

2011-05-17 | 07:31:34
Bloggadress: http://galenkanin.com
Sofia säger:

grattis ! till din syster :D

har aldrig hört talas om ostronöppnings tävling :D

2011-05-17 | 14:25:28
Ippa säger:

Hiihii, gratta din syrra från mig!



Vill gärna veta den där planen du har.. Jag tål typ inte hemlisar xD [När man har sagt A, måste man säga B :D ]

2011-05-18 | 15:30:18
Bloggadress: http://Far_away

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.