Bloggar jag följer Del 1 ~ fotobloggar

Följer ju en hel del bloggar och tänkte försöka lägga upp dom flesta här, så hittar ni förhoppningsvis en intressant! Första delen får bestå av endast fotobloggar, och jag tror även del 2 kommer bli bara fotobloggar... det är ju det jag följer mest så att säga! :)


1. Megapixlar ~ www.megapixlar.blogg.se pixlar
Grymt härlig blogg! Mycket humor blandat med underbara foton. Det är inget snack om att dessa två personer vet hur man fotar om man säger så. Hittade denna bloggen genom att min kompis tipsade om den på hennes blogg tror jag ;D



julia
2. Julia Larsson ~ www.juliiialarsson.blogg.se
Denna grymma blogg drivs av en grymt härlig och rolig tjej!
Kände Julia redan innan hon startade upp bloggen, och har
alltså följt den ända sen början. Julia är otroligt grym på
att fota, skriva och är bara allmänt awesome. Tycker alla
ska kolla in denna bloggen! :)





lala
3. Kindofjulia ~ www.kindofjulia.blogg.se
Julia driver en grymt inspererande och rolig blogg.
Den handlar om både foto och mode och jag gillar hur hon får
fram känslan i bilderna, både genom själva fotografiet och
genom sin redigering av bilder.




A
4. Linnea Johansson ~ www.neagoescrazy.blogg.se
Den här bloggen drivs av Linnea, en duktig fotograf och bloggare. Bloggen innehåller mycket bilder och man får läsa om hennes vardag osv. Har även pratat med Linnea lite utanför bloggen och hon är en väldigt härlig person! :)

Tycker ni jag ska lägga in fler sånna här bloggtips? :D
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
ALVA säger:

Min blogg ;)

2012-01-21 | 21:39:43
Bloggadress: http://alvasfoton.devote.se

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.