Beställ bloggdesign

ALLT DU BEHÖVER VETA FÖR ATT BESTÄLLA
Sen i början av 2012 har jag sålt designer, och på den här isdan hoppas jag kunna få ihop en bra beskrivning om hur du just du ska göra för att beställa en. Jag siktar emot att göra en design med bra kvalité som du ska bli riktigt nöjd med, för ett billigt pris. Innan du fortsätter vill jag att du ska vara medveten om jag går i skolan och har mycket plugg, så jag jobbar i stort sett endast med bloggdesigner på helgerna, men en design blir i regel klar högst en vecka efter beställning,
 
HUR DU BESTÄLLER OCH FÅR DIN DESIGN
När du har bestämt dig för att beställa en design av mig är det lättaste du kan göra att skicka ett mejl till [email protected]. Vi kommer sedan hålla kontakt via mailen under designskapandet. När du mejlar är det bra om du har en någorlunda bild om hur du vill att din design ska se ut, och eventuellt även skicka med en skiss.
 
När jag börjar med designen kommer göra en första skiss som jag skickar till dig där du får berätta om jag är på rätt spår eller inte. Efter det lägger jag till detaljerna och kodar in den på en testblogg.
När du har kollat och godkänt bloggdesignen på testbloggen kan jag antingen sätta in den på din blogg eller skicka kodningen till dig så att du sätter in den själv (för detta kan en viss förkunskap av kodning behövas).
 
PRISER
En hel design kostar 100 kronor för en normalt avancerad design.
Bara en header kostar 50 kr,.
 
Pengarna sätts in på mitt konto före jag flyttar designen från testbloggen till din blogg.
 
TIDIGARE DESIGNER GJORDA AV MIG
 
 
www.hannasalders.blogg.se
 
 
www.carolinebergqviist.blogg.se
..............................................................................................................................................................................................................................
Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.