Onsdagen!

Sitter just nu på svenska och skriver en artikel och lyssnar på Jason Derulo. Vi ska skriva om någonting från samhällskunskapkursen eller vår stockholmsresa och jag bestämde mig för att skriva om våran guide på riksdagen, kanske inte världens roligaste kanske,  men kom inte på något annat :)

Ska sen ta tvåtåget till Skee. ska hämta ut ett paket i Tanum, så är då tvungen att då först dra till Skee där mamma jobbar så att vi sedan åker till Tanum, krångligt, men det får väll funka.

Ska försöka bättra på min uppdatering, har vart assugen på att skriva här, men vet inte vad. Det blir lixom bara sånna här "vad jag gör idag" inlägg hela tiden och det blir ju lite tjatigt i längden om man säger så, och inga nya bilder blir det heller..

natur1
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.