It's Friday!

Fredag då, även om man inte tänker så mycket på det eftersom man har jullov och ändå är ledig! Men idag skulle jag egentligen till Uddevalla för att träna med Becca, men när jag vaknade imorse var jag dels så satans trött och dels så cpade mitt knä, var typ svullet osv, så blev att vara hemma iallafall. Men ska träna imorgon kväll iallafall! Först ska jag till Borås på dagen, sen hoppar jag av i uddevalla för att träna med Becca och sen blir det att sova hos Becca!  Känns som jag invaderar hennes hus och sover där ofta, haha! Men nu ska jag fira min mamma, för hon blir faktiskt 48 år idag!
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Denice säger:

Hej! Fin header!

2012-12-28 | 17:16:59
Bloggadress: http://denice.se
Felicia Andreasson säger:

fin blogg! :D

2013-01-01 | 21:41:04
Bloggadress: http://feliciafoto.blogg.se/
julia larsson säger:

kan jag få ditt hår asså dina lockar jashdkjahsdakhdoöasdnkjlajdpaljdlöadjlöaksdöalsdk'aslödk'aåpwkdpåawkds så fint

Svar: Nejnejnej, mina lockar <3 Ska jag ha fötts med så annat muppigt utseende så ska jag bannimej ha kvar min hååår <3
Natali Andreasson

2013-02-13 | 16:50:47
Bloggadress: http://juliiialarsson.blogg.se

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.