Some things about me

Vad har du på dig?
Jeans, hoodtröja, jacka, skor.

Hur mår du?
Trött som ett as, men annars fint!

Vad önskar du just nu?
Att jag låg hemma i min säng och sov.

 

Vad har du ätit idag?
Inget ännu!


Vad ska du göra imorrn?

Skola, träna, plugga!


Och på onsdag?

Skola, träna och plugga ;)

Vem saknar du?

Oj, typ ingen just nu!

Senaste köp?
Lilla menyn och så någon annan konstig meny till Becca på Mc'donalds :)

Vad skrattade du senast åt?
Ett inlägg på Facebook igår kväll.


Vad grät du senast åt?

Kommer inte ihåg, har inte gråtit så mycket det senaste.


Vad läser du just nu?
Precis läst ut femtio nyanser mörkare!

Senast sedda film?
Scary Movie 1 ;)

Vilken svordom använder du mest?
Fan, Fuck, Helvete, Fitta, Jävlar osv osv....

Vem var den senaste som ringde dig?
Rebecca

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej

Dina tre senast inkomna sms?
"Haha!"

"tur att Tilde hat en"

"No, ger dom vatten varje kväll med lite varmare vatten i flaskan och inte helt full, då fryser den inte lika snabbt :/"


Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Hur går det med skinnis?" hahah...

Vilken är din favoritfrukt?
Clementin

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen... hahaha

Vad är du rädd för?
Spindlar, ormar och mörker.

En person du tycker är snygg?
Ian Somerhalder, snyggast!


Blir du lätt svartsjuk?

Ja :(

Din favoritkaraktär ur en serie?

Oj, kollar på så sjukt många serier så vet inte.. Men Damon i the vampire Diaries, Eric i True blood och Josef i Moonlight.

 

 Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Julia.


Vilket språk hade du velat lära dig?

Ryska!

Vad för sorts tjejer/killar faller du för?
Olika från dag till dag!

Vart vill du åka just nu?
Hem.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Oojj.. Beror sig på vad jag har hunnit köpt fram till dess!

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Becka [fotoblogg] säger:

Himla fin bild du har i headern! :)
sv: Åh så glad jag blir. Tusen tack finaste du!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

2012-12-11 | 12:10:45
Bloggadress: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.