Sometimes the questions are difficult and the answers are easy.

Då har man äntligen slutat skolan då, men eftersom tåget inte går förrän tio i fyra tänkte jag passa på att sticka iväg och se om jag hittar något att köpa, är speciellt i behov av jeans eftersom jag är grym på att lyckas ja sönder dom, inte minst när jag är full. Aja, men några snygga jeans ska väll alltid gå att hitta! :)

Åh, såg att Milla hade lagt upp den här bilden från fjällen på facebook, sjukt fint det var där uppe! Längtar sjukt mycket till jag får dom andra bilderna! :D
Fjällen
Åh juste, någon som har något bra filmtips?
Ska hyra film sen, så alla tips uppskattas!
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
aina [fotoblogg] säger:

Superfin blogg du har :)

2012-01-19 | 15:48:31
Bloggadress: http://ainaphoto.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.