About Me!

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?:  Grå/blå/grön.
2. Hur lång är du?: 168
3.Vilken hårfärg har du?: Väldigt mörk blond.
4. Långt eller kort hår?: Jag har kort hår, men vill ha låångt.
5. Piercingar?: Öronen typ.
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Grön!
7. Hur lång skulle du vilja vara?: Jag är nödj med längden jag har :)
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?:  Mörkbrun!
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Långt!
10. Skulle du vilja ha piercing?: Tungan :)
11. Har du lätt för att bli brun?: Nej, absolut inte. Blir i stort sett aldrig brun, antingen är jag vit ellelr röd!


Senaste du
11. Åt? : Sallad
12. Drack?: Vatten
13. Fick sms av?:  Alex
14. Du kysste?: Alex
15. Senast sa du?: När ska vi cykla då? Till mamma
16. Kramade?: Alex
19. Du spydde?: Kommer inte ihåg, förförra gången jag var riktigt sjuk typ.
20. Du skrattade riktigt mycket?: Igår!


Kärlek
21. Är du singel?:  Jajjemän!
22. Förhållande med?: Min dator, totally.
23. Ditt längsta förhållande?: 2 månader eller ah, kanske var en och en halv.
24. När någon säger din första kärlek? Då börjar jag skratta vid minnet..
25. Har du varit/är riktigt kär?: Njae, tvek.
26. Gillar du någon just nu?: Nej :)
27. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: Inget ;)
28. Vill du vara singel?: Ja, jag gillar det :)
29. Vill du gifta dig?:  Kanske..
30. Vill du ha barn?: Definitivt inte!
31. Vad heter din nuvarande flick/pojkvän?:  Inget.


Vänskap
32. Den som vet mest om dig?: Oj.. Milla i guess.
33. Den vän som du har känt längst?: Andrea :)
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?:  Bara en allra bästa vän.
35. Någon du saknar att umgås med?: Jodå..
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Oja! Har inte pratat med Julius på länge :(
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Många ja!
38. Den du har mest minnen med?: Oj.. Andrea tror jag eftersom vi känt varandra så länge.
39. Bra vänner du inte träffar ofta?: Oj venne...
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: Förmodligen ;)


Övrigt
42. sport?: Nej...
43. galen eller lugn?: Lugn, men har mina galna stunder ;)
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Nej!
46. Har du hört att du borde bli modell?: Nope!
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Ja, ett halsband jag nästan aldrig tar av mig :)
50. Vad tänker du på just nu?:När mamma blir klar så vi kan cykla :'3

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
juliuuuus säger:

äääääälskling <3

2012-07-31 | 18:33:29

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.