Morgoninlägg

Godmorgon!
Sovit gott? Det har iallafall  jag gjort, så idag mår jag mycket bättre! Sitter just nu i skolan och väntar på första lektionen, Rätten och Samhället. Slutar ca halv fyra idag, och efter det blir det rätt hem och träna, plugga och sova lite till. Känns som det kommer bli en bra dag idag ;) Skulle egentligen fotograferat porträtt på Madeleine idag, men det passade inte riktigt så vi får ta det någon annan dag - kanske lördag!
 
Har några dagar nu suttit och förberett några lite längre åsiktsinlägg, och har planer för att iallafall ett av dom kommer komma idag. Vilket det blir får ni se då. Tänkte passa på att fråga om det är någon som har önskemål om inlägg, fototips, photoshoptips etc? Säg till då!
 
Bilden här ovan är tagen med min mobil och föreställer en del av bävån som rinner igenom Uddevalla, mycket vackert om jag får säga det själv.
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.