Here's to never growing up

Kom hem från min systers födelsedagskalas alldeles för cirka en timme sedan och har sedan dess suttit och arbetat på ett par bloggdesigner jag håller på med nu. Nu är jag helt slut i mitt huvud och ska när jag är klar med allt nödvändigt slänga mig i sängen. Imorgon är jag ledig från skolan, men ska åka in till Uddevalla iallfall för att plugga körkortsteori, ha körlektion och även försöka få gjort ett eller två skolarbeten, ska bli skönt när skolan slutar om två månader!
 
Avslutar denna dagen med en låt som går i mina hörlurar 24/7 just nu, grym!
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.