Köp från Ullared



Var ju i Ullared i söndags och fick med mig lite smått och gott hem.
Bild 1 Ett flätat brunt skärp - är en duktig människa på att ha sönder skärp så det behövdes.
Bild 2 En ansiktstvätt och en ansiktskräm "pink Grapefruit" - luktar så gott så jag avlider typ. Bra är dom också!
Bild 3 Fick äntligen tag i Justin Biebers parfym "someday". Och den var till och med 150:- billigare än på kicks!
Bild 4 En ny foundation från Loréal, helt okej men täcker dock lite dåligt. På bilden är det också en BB-cream och en Rouge från Maybeline, dessa är dock köpta på KICKS ett par dagar efter Ullared, men dom råkade slinka med på bild iallafall!
Bild 5 En väska som jag kan ha till skolan, tillräckligt stor för att jag faktiskt skulle kunna använda den och ha datorn i den osv.
 I övrigt så fick jag med mig lite annat smått tillexempel nagelfil, nagelklippare, fotfil, rakhyvlar osv, bra saker att ha helt enkelt. Var riktigt kul att handla där och jag önskar att jag tagit med mig liiite mer pengar, får helt enkelt åka tillbaka i sommar! :) sh
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.