128 days left

Förra veckan fick vi äntligen våra efterlängtade studentmössor, det är ju trots allt bara 128 dagar kvar till årets lyckligaste dag, nämligen studenten. Valde att ha en ganska simpel mössa, framme står det som ni kan se "Natali" och "Juridik" och på baksidan står det skolans namn, alltså plusgymnasiet samt "vi löser det". Blev faktiskt riktigt nöjd med mössan och jag tror jag kommer se awesome ut i den på studentdagen!
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Linda säger:

Åh vad skönt att du snart är klar med skolan! Själv har man 1 år kvar när efter sommaren :(

Svar: Ja det ska bli skönt! Sista året kommer gå jättefort, tro mig!
Natali Andreasson

2014-01-28 | 13:18:25

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.