13 November 2010 ;)

White

Tjenamors! :D

Idag är det den 13 November, alltså är det en månad kvar till Lucia, herregud vad tiden går, jag menar, det känns som det var igår jag var på typ welshriks.   Aja :D

Idag har jag vart och hyrt filmer, det blev tre stycker, Kick-Ass, a Nightmare on Elm Street (nyversionen) & Valhalla Rising. Tänkte jag skulle sätta mig ner och kolla på Kick-Ass nu ^^ Älskar en av låtarna som är med i den :O Kanske lägger upp video sen ;)

 

Det får lov att bli lite smågamla bilder ett tag ^^ Eftersom det bara regnar hela tiden tappar jag lusten på att fota och när jag väl fotar blir det inte bra ;)

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
thesswester - inte som alla andra säger:

naaaw vad söta hästar! :D är det dina?

2010-11-13 | 19:07:13
Bloggadress: http://thesswester.blogg.se/
louiiseandersson <3 säger:

Vilka söta hästar :)

2010-11-14 | 01:13:57
Bloggadress: http://miittonormalabloggliiv.blogg.se/
Matilda säger:

Vilken tur!

Fin bloggdesign btw :-)

2010-11-14 | 11:50:28
Bloggadress: http://mimmiwonderland.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.