Filmer!

Som jag sa häromdagen var jag och såg på bio två gånger under Boråsresan, och jag tänkte jag skulle lägga ut lite vad jag tycker om dom både. Såg bägge i 3D


Den första som jag såg var Green Lantern som handlar om testpiloten Hal Jordan som lever ett bekymmerslöst liv med snabba jaktplan och ännu snabbare relationer som främsta intressen tills den dag han mot sin vilja rekryteras att bli en Green Lantern, en medlem i en styrka med övermänskliga krafter vars liv vigs åt att beskydda universum. Hal tvivlar på att han är rätt man för jobbet men när utomjordiska krafter hotarvärlden finns det bara två val: att fly eller att slåss. (Handling tagen från sf.se)

Jag tyckte att den var någorlunda bra! Vissa delar av filmen var awesome medans andra stunder mest var sega och tråkiga. Men i överlag bra. 3D effekterna var helt okej!




Nästa film vi såg var Capten America. Den handlade om Steve Rogers som deltar frivilligt i ett experiment som förvandlar honom till supersoldaten Captain America. Tillsammans med Bucky Barnes och Peggy Carter inleder Rogers, i Captain Americas skepnad, ett krig mot den onda organisationen HYDRA, ledd av Red Skull. (Handling tagen från sf.se)

Lätt favoriten mellan dessa två! Den hade både spänning och humor. Dock blev jag asbesviken på slutet.. Men före de var den awesome! Blev lite besviken på 3D efterom det blev lite suddigt då och då, men kan ha vart mina glasögon också. Ett måste att se!

ca
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.