Godmorgon!

Sitter på gymnasiet och väntar på att min första lektion ska börja.. Den börjar 10:10 så det är ju ca en 1 timme och 10 min kvar! :) Eftersom västtrafik inte har bra busstider kommer jag få vänta 2 timmar varje morgon två dagar i veckan och två timmar efter skolan 3 dagar i veckan ^^ Men det funkar väll ganska bra iom att skolan har internet som man kan sitta vid medan man väntar + att när skolan väl drar kommer igång kommer det bli perfekta pluggtimmar!

I eftermiddag får jag se om jag drar till lägenheten eller om jag åker till Bullaren. Har ju ännu inget internet i lägenheten (vilket även gör att jag unviker den lite smått sådär), men håller på att försöka fixa de till macen, dock är det ju massa program och skit som måste laddas ner eftersom det typ är till för pc.

Har bara två lektioner idag, engelska och svenska, så det är rätt chill ändå! Har ännu inte träffat alla lärarna så det ska bli kul och se om dom är bra, men dom kan iaf inte vara sämre än min gamla skola, haha!

Jävlar vad mycket text det blev nu...

Erag
Fick ta en bild från FB eftersom jag inte har några på datorn ännu ^^ Den är liiiiiiite suddig, haha!
Den är på lilla söta Eragon typ en vecka efter att jag fått honom! :D
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Sofia - Vinn Ziperall säger:

Ha en fin dag :)

2011-08-25 | 13:22:47
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/
Louise säger:

Guud va söt<3 Älsakr verkligen kaniner och din var en av de sötaste jag sett:D

2011-09-27 | 14:57:25

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.